אחוזת פינוק ועוד הרבה יותר

כנען וילאג' מזמין אתכם להיכנס לתוך חלום. השהות שם מציעה חוויה חושית, אינטימית, אנרגטית אך רוגעת במיוחד. מילים אלה מופיעות על הפרסומים של המקום. כל מילה אמת
כל הקלישאות והסופרלטיבים לא יצליחו להעביר בדיוק את התחושה שתאפוף אתכם כשתיכנסו בשערי כנען וילאג' במושב חד נס שברמת הגולן. זו אמנם אחוזת פינוק, כפי שאוהבים אבי וענת כנען לכנות את מתחם הצימרים והספא שלהם, אך אין כאן מרחבי דשא עצומים או צריחים וטירות.
תעשיית הצימרים בצפון הארץ שנמצאת בתנופה ובתחרות אדירה, מאלצת את התיירנים להשקיע כסף ויצירתיות בהקמת מתחמים חדשים ובשדרוג הקיימים. כך מתפתחת מגמת מלונות בוטיק זעירים המציעים מלבד חדרי האירוח מפוארים גם שירותים נוספים שנועדו להעשיר את חוויית השהייה בהם כמו בריכת שחייה וספא.
בני הזוג כנען, שעד לא מזמן היו ברשותם כמה צימרים באותו מקום, פתחו רק לאחרונה את שערי כנען וילאג'. נוסף לחמש הסוויטות המעוצבות להפליא, נבנו בהשקעה כספית לא מבוטלת ובהרבה אהבה גם בריכת שחייה מקורה ומחוממת וחדרי טיפולים.
תכנון אחוזת הפינוק נעשה על ידי אבי, אדריכל במקצועו. ענת שבאה דווקא מתחום הייעוץ החינוכי עיצבה בכישרון, ביכולת, בקפידה ובהרבה טעם טוב את הכל עד הפרט האחרון.
הספא מציע מבחר טיפולים ובהם גם עיסוי הווילאג' – שילוב בין סגנונות עיסוי קלאסיים למשהו הייחודי למקום, וגם סאונה יבשה, ג'קוזי חיצוני, וכאמור, בריכת שחייה מקורה ומחוממת בחורף. טיפולי המים הם גולת הכותרת - המלצת הבית היא וואטצ'ו. אגב, משירותי הספא אפשר ליהנות גם מהלך היום ללא לינת לילה.

וואטצ'ו
טיפול מים המתבסס על שיאצו, האמנות היפנית העתיקה. מקור השם הוא שילוב בין המילים water (מים) ל_shiatsu (שיאצו). הטיפול, שמחירו 180 שקל לחצי שעה, מתבצע תוך ציפה בבריכה, תוך כדי כך שהמטפל תומך בראש ובגב המטופל והמים עוזרים בהרפיית השרירים ותומכים בעמוד השדרה. "פעולת הפחתת המשקל מהחוליות משחררת אנרגיה ויוצרת ריפוי", אומרת ענת. טיפול מומלץ נוסף הוא הייצ', תנועה במים המשלבת תנועות מעגליות ונשימה עמוקה בתוך המים.

חד נס, רמת הגולן, www.cnaan-village.co.il

אטמוספירה, גיליון 115, מרץ 2008

תגובות

רשומות פופולריות