שיקום שכונות



ד"ר ראול רודריגז, מנהל המרכז לרפואה טבעית, השיק לאחרונה (יחד עם הנטורופת בועז שוורץ), סדרת תוספי תזונה חדשים, וחושב שתזונה נכונה המשלבת תוספי תזונה טבעיים יכולה "לא רק לתקן תחלואים, אלא גם לחזק את הגוף ולהשיב לו את חיוניותו"



כמו חוקרים ומדענים רבים גם ד"ר ראול רודריגז סבור שהחיידקים משפיעים על גופנו באופן דרמטי. אם פעם חשבנו שניתן לתת פרשנות לתהליכים על ידי גנטיקה, פסיכולוגיה וסביבה – היום ברור כבר שחייבים להתייחס גם לטריליוני החיידקים שחיים להם בתוכנו לטוב ולרע. החיידקים, יותר מכל יצור, מעצבים את עולמנו.

ד"ר רודריגז מתייחס לשתי תופעות מרכזיות שיש להתמודד איתן: הראשונה – "שכונת מצוקה" שנוצרת בגוף עקב תמהיל של אוכלוסיית מעיים לקויה במערכת העיכול שהאנטיביוטיקה והסוכר יוצרים. התופעה השניה היא תסמונת מטבולית. לדברי ד"ר רודריגז, מאז שהפך המזון לזמין וניתן לאגירה התרחקנו מתזונה שמבוססת על סיבים, עלים, גבעולים, שורשים ואגוזים, שמהם ניזונו אבותינו. שפע המזון כיום מעודד יצירת סוכרים, פרופיל שומנים, לחץ דם ועוד. אם שתי הבעיות האלה תיפתרנה יש סיכוי טוב למחוק בעצם את התחלואה מגופנו. אכילה בריאה, שיקום פלורת המעיים וחזרה לתפריט מאוזן יספקו חיים בריאים.

ד"ר רודריגז מדגיש שאם נשלב תזונה נכונה עם תוספי תזונה טבעיים ישתקמו כל ה"שכונות" הבעייתיות בגופנו.

לאחרונה הושקו ארבעה מוצרים שניתן למצוא כבר בפארמים ובבתי המרקחת: כמוסות אסתקסנתין – נוגדי חמצון; Probiotic Support פרוביוטיקה; Total Defense תערובת שמן אורגנו, זרעי דלעת ושמן זית; ו־Chlorenergy טבליות מזון העל שמופקות מאצה נדירה.

ד"ר ראול רודריגז, בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובתי ספר לרפואה בסין וביפן, הוא רופא קונבנציונלי שהתמחה ברפואה סינית וברפואה טבעית ונחשב לחלוץ התחום בישראל. לפני שנים מספר ייסד את מכללת מדיסין, שממנה יצאו אלפי מטפלים בשיטות טבעיות הפועלים בישראל ובעולם.

המרכז לרפואה טבעית הוקם בשנת 2000 ומסייע באופן קבוע לבני כל הגילים, תוך התמחות מיוחדת בטיפול בילדים הסובלים מאלרגיות, מבעיות נשימה, מכאבי אוזניים, מבעיות במערכת העיכול ומהפרעות קשב וריכוז.

השיטה של ד"ר רודריגז מתרכזת בדחיקת הטיפולים האנטיביוטיים הסטנדרטיים לטובת טיפולים המבוססים על רפואה טבעית ונסמכים על שילוב בין רפואה סינית עתיקה לבין רפואה מערבית מודרנית.



המרכז לרפואה טבעית, drrodrigez.co.il



פורסם אטמוספירה, גיליון 168, יולי 2012


 

תגובות

רשומות פופולריות